مصاحبه آرشیو خبر ها
دیدار با رم سرنوشت قهرمانی را مشخص نمی کند

دیدار با رم سرنوشت قهرمانی را مشخص نمی کند

ماسیمیلیانو الگری معتقد است بازی با رم سرنوشت قهرمانی این فصل را مشخص نخواهد کرد ولی یوونتوس برای حفظ صدرنشینی خود تا کریسمس نیازمند کسب پیروزی در این بازی حساس می باشد.

 

فردا شب در ورزشگاه یوونتوس شاگردان لوچانو اسپالتی در برابر بازیکنان مکس الگری قرار خواهند گرفت. اما این بازی که بین تیم های اول و دوم جدول رده بندی سری آ برگزار می شود از اهمیت های زیادی برخوردار است. مکس الگری کنفرانس خود را با پاسخ به سوالی در مورد خط حمله تیمش در بازی فردا آغاز کرده است:

 

ما هنوز تا شروع بازی زمان زیادی داریم. امروز و فردا صبح یک جلسه تمرینی دیگر داریم و فردا شب به مصاف رم می رویم پس هنوز وقت زیادی برای تصمیم گیری در این مورد خواهیم داشت. صادقانه بگویم، من هنوز تصمیم نگرفته ام. می توانم دیبالا را در کنار هیگواین قرار دهم ولی مانژوکیچ و هیگواین هم می توانند در کنار هم بازی کنند. من هنوز باید تمامی شرایط را امروز بررسی کنم ولی بازی کردن همزمان سه نفر بعید به نظر می رسد.

 

وی سپس در مورد شرایط بازی با رم گفت:

 

رم و ناپولی در طول سال های اخیر همواره رقبای اصلی یوونتوس بوده اند. آنها تیم قدرتمندی هستند چون بازیکنان با کیفیتی دارند و به خوبی سازماندهی شده اند. بدون توجه به اینکه چه نفراتی در میدان خواهند بود، ما به مصاف یک رم سرسخت خواهیم رفت. شاید آنها موقعیت های گلزنی کمی ایجاد می کنند ولی در عوض خط دفاعی بسیار قدرتمندی دارند.

 

آیا این بازی مشخص کننده تیم قهرمان خواهد بود؟

 

این بازی سرنوشت قهرمانی را مشخص نخواهد کرد ولی برای ما بازی خیلی مهمی به شمار می رود. اگر ما می خواهیم تا کریسمس در صدر جدول باشیم، پس باید در بازی فردا نتیجه بگیریم چون بازی بعدی رم در خانه با کیه وو است و ما باید در دوحه بازی سوپر کاپ را برگزار کنیم.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: